16 July 2013

AKU DI KATA BODOH ..

assalamualaikum .. 

kus kus semangat aku . rasa nak cincang orang je pepagi ni . 

eh . suka hati aku la nak buat blogspot ke nak buat lampu sportlight ke .. 
nak update nenas rendam rempah ke .. nak update nenas bakar ke .. 
ini blog aku .. so . aku berhak . asal tu tak mencemarkan maruah aku . yang ko duk sibuk-sibuk nak amik kisah tu kenapa ? ko cemburu sebab takde blog ? hahaha .. goku la sangat kan .. kalau berani letak la nama dan link ko .. yang duk pakai nama samaran tu apa kejadah ? eh hangin tol aku .. 


first time orang cakap cam gini sejak aku jadi blogger .. kalau tak puas hati ngan aku or blog aku .. jangan masuk tengok ye lembu .. sekian 

23 comments:

Athirah said...

hoh.. mencemarkan nama goku tu... T.T

Unknown said...

Abaikan je orang yg x bermoral tu deq, die jeles kot. Kesian.. kurang kasih sayang & nak kan perhatian sbb tu die buat gitu.

Unknown said...

sabarkan je hati tu hee

Wanie Masduki said...

geram pulak bace..tapi sabar yea bulan2 puasa ni..moga2 dia dapat hidayah..ada la tu wayar yg short kt mane2 dlam otak die

Menjadi Diri Sendiri said...

persetankan org2 mcm tu...semak...cemburu

Menjadi Diri Sendiri said...

persetankan org mcm tu...semak jer

JaSSNaNi said...

buat tak tau je ngan org camtu dik.. dia jeles la.. tapi yg dia leh komen jugak mesti dia ada blog.. hahahaha.. selenge tul org tu..

Pn.bayu said...

saje je la tu..adalah attention yang dia nak tu

Ija said...

sabar jalah...diorang memang xda keja kalau dah macam tue.. keja dia sakitkan ati owg ja tau..

Himawari Mirsada said...

kurang ksh syg le tu..kasi lempang jer..

Tcca Anuar said...

sabar eh akak. erm selalunya buat benda mcm ni, org yang kita kenal. tape, haters make we famous amos~ hihi

Unknown said...

hahahah dia jeles le tu...dia tak ada blogspot! sibuk je kan..:)

Hanaeyo said...

eeeeeeeee pedulikan ... orang takde keje memang mcmtuh :)

najiahs said...

erm.kalau dilayan lagi skit hati kan.biarlah si dia itu:)

nenot said...

erkkk...ade jugak org camtu kan

Invisible Me said...

Sabar. Abaikan. Ujian bulan puasa ni.
Ada laa tu orang dengki tak tentu pasal.

Unknown said...

astaghfirullah...
apalah yg dengki sgt..

Mell Mariann said...

adehhh... sengalnya budak tu.. terliyuqqq la tu.. tu bengang.

Chic Na said...

eh eh mcm2 peel lah.. sabar jelah deq.. dengki la kot nya.. huhu..

salam ramadhan deq.. ;)

merahitujambu said...

sabar ya.. =)..jgn ambil hati..walaupon kekadang blh sentap dgn setiap perkataan itu

Unknown said...

huh menguji kesabaran sungguh ni.. sabar byk2 eh di bln puasa ni.. biarla lembu itu dgn prangai lembunya..

Sya Chot .. said...

dia jeles,xmampu ada blogspot..hahaha

Unknown said...

kak dedeq..org tu dengki...